Není Sen Jako Sen

23:11

Každý z nás má nějaký sen či přání, které v duchu opakuje pokaždé, když se na hodinách objeví čas 11:11, když hází minci do kašny nebo sahá na jednu z těch bakteriemi posetých soch na Karlově mostě. V mém případě to bylo přání poněkud puberťácké - navštívit nějaký K-pop koncert. Na svoji obranu však musím říct, že zpívající Korejce v úzkých kalhotách, kteří vám doslova způsobují srdeční zástavu, prostě člověk musí alespoň jednou v životě vidět.Včera - 4.12.2015 se mi tohle přání splnilo. Pocit, který jsem měla, když jsem na podiu viděla Red Velvet a SHINee by se dal popsat asi jako exploze emocí, které jsem se marně snažila sesbírat dohromady. Nejdřív u mě vypukla naprostá hysterie. Začala jsem vřískat jak dítě a připadala jsem si jako utržená ze řetězu. Zvýšil se mi tep a zvuky, které jsem vydávala by se snad daly přirovnat i k rodící velrybě. Jelikož jsem byla nachlazená, tak jsem nebyla schopna křičet nějak na úrovni...a proto to dopadlo tak, jak to dopadlo. Ale co už! Naprosto kritický moment u mě nastal, když Seulgi, Wendy a poté i Key promluvili česky. To se mnou byl už vážně konec - obzvlášť u té slavné věty ''Zaplatím prosím.'', kterou Key tak nonšalatně vyřknul.
Ronila jsem slzy štěstí, ale bála jsem se, že se mi vyplaví čočky a že se mi rozmaže vidění, čímž bych mrhala ty nejhezčí momenty svého života. Úsměvy, které Seulgi a posléze i Minho věnovali naším směrem mi v hlavě asi zůstanou už napořád a přísahám, že mi ještě dlouho nedají spát. Celkově se těžko dalo věřit tomu jak úžasně všichni vypadají....je snad proti přírodě, aby všichni vypadali doslova jak andělé, no ne? I když v SM asi není nemožné nic. (zmínky o plastických operacích zrovna topím někde v hloubi duše) A o těch krásných hlasech ani nemluvě!

Po skončení koncertu mi vlastně pořád nedocházelo co se stalo a naprosto neskutečným způsobem mě začala sžírat post-koncertová deprese. Dostala jsem se do existenční krize, ze které se nejspíš jen tak nevyhrabu.
Zážitek to byl tak nepopsatelně úžasný, že vlastně pořád nedokážu vstřebat, že to byla vážně realita.  A to mi na tom přijde vlastně nejhorší - realita tak krásná, že ji v hlavě nedokážu oddělit od fantazie a představ, kterých se mi za ty roky co jsem K-popu oddaná, v hlavě nastřádalo požehnaně. Další důvod, proč mi to vlastně pořád nepřijde reálné je, že K-pop pro mě byl, je a nejspíš i vždy bude věc platonická. Za monitorem počítače. A když se stane něco takového, asi není divu, že tomu můj mozek pořád nechce věřit.
Mimo jiné se na akci objevila i korejská prezidentka Park Geun Hye, což mi připadalo hrozně milé. Konec konců vlastně jen díky ní, se podařilo uskutečnit v historii první K-pop koncert v ČR. Dále také velký dík patří i Korejskému Velvyslanectví a CZHW!

Na závěr bych tedy chtěla říct, že sny se vážně plní, ať už sníte o čemkoliv. Má-li se to stát, stane se to. Jak řekla Lindy z blogu BubzBeauty, vesmír pro tebe má vždy jen tři odpovědi:
-Ano.
-Ještě ne.
-Mám pro tebe něco lepšího.
...tak nezoufejte, ono to jednou vážně přijde!

Úsměvy, které mi nedají spát. 



Další články...

0 komentářů